balqabaq tumu

Balqabaq çəyirdəyinin bilmədiyiniz 8 faydası

Baxış sayı: 260
  1. Sink baxımından olduqca zəngin bir qaynaq olan balqabaq çəyirdəyi, Dünya Sağlamlıq Təşkilatının təklif etdiyi qidalar arasında vardır. 1 ovuc balqabaq çəyirdəyi gündəlik sink ehtiyacının təxminən 20%-ni qarşılayır. Sinkin ən əhəmiyyətli faydası isə nizamlı alındığı təqdirdə immunitet sistemini gücləndirməsidir.
    Qeyd: Balqabaq tumu yağlı olduğundan kilo aldırma xüsusiyyəti var. Bunun üçün həftədə ən çox 3-4 dəfə bir ovuc qədər yemək lazımdır.
  2. Balqabaq çəyirdəyinin tərkibində olan sink və digər faydalı komponentlər eyni zamanda hüceyrə böyüməsi və bölünməsinə kömək olur. Dəri sağlamlığına təsir edəcəyi kimi dəridəki yaraların daha tez sağalmasını təmin edər.
  3. 1 ovuc balqabaq çəyirdəyində təxminən 5 qram zülal vardır. Bu səbəblə balqabaq çəyirdəyi digər zülal dəyəri yüksək qidalar kimi sizi uzun müddət tox tuta bilər və əlavə olaraq enerji də təmin edər.
  4. 50 qram balqabaq çəyirdəyi gündəlik maqnezium ehtiyacının 40%-ni tək başına qarşılayar. Maqnezium isə ürək ritminin qorunması və ümumi ürək sağlamlığına olduqca faydalıdır. Tərkibindəki yağların ürək dostu olduğunu da xatırlatsaq istehlak etməkdə fayda var deyə bilərik. Ancaq əgər ürək xəstəliyiniz varsa həkiminizə məsləhətləşin.
  5. Balqabaq çəyirdəyi Omeqa 3 yağ turşuları baxımından ən sağlam qaynaqdır. Bədənimiz tək başına Omeqa 3 asitini ifraz etmədiyi üçün ehtiyacımız olan turşuları ancaq istehlak etdiyimiz qidalardan ala bilərik. Balqabaq toxumu də bunlardan biridir.
  6. Balqabaq çəyirdəyi tərkibində ən çox dəmir olan qidalardandır. Dəmir oksigenin qan yolu ilə bütün bədənə çatdırılmasını təmin edən qırmızı qan hüceyrəsi istehsalında istifadə edildiyi üçün əhəmiyyətli minerallar siyahısının ilk sıralarında gəlməkdədir. Dəmir əskikliyində isə qansızlıq, halsızlıq kimi xəstəliklərə yol açmaqla yanaşı saç, dırnaq və dəri problemlərinə də səbəb ola bilər.
  7. Balqabaq çəyirdəyi və balqabaq çəyirdəyi yağının klimaks dövründə isti basması, tərləmə, oynaq ağrıları kimi əlamətləri azaldır. Balqabaq çəyirdəyi yağı eyni zamanda klimaksdan sonra xolestrol səviyyəsinin yüksəlməsinə köməkçi olmaqdadır.
  8. Təbii bir amin turşusu olan “tryptophan” ehtiva edən balqabaq çəyirdəyi yuxu keyfiyyətinizi yüksəldə bilər. Xoşbəxtlik hormonu olaraq da bilinən serotonin, eyni zamanda yuxu keyfiyyətini də artırır. Yatmadan 2-3 saat əvvəl 1 ovuc balqabaq çəyirdəyi yeyərək yuxu keyfiyyətini yüksəldən serotonin səviyyəsini artıra bilərsiniz



Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir