yatmaq

Günə gümrah başlamaq üçün 7 TÖVSİYƏ

Baxış sayı: 674

Elmin və texnikanın inkişafı müasir dövrdə insanların tənbəlləşməsinə gətirib çıxarır. Adam səhərlər çarpayıdan qalxmağa əməlli-başlı ərinir…

Bunu nəzərə alan mütəxəssislər isə günə başlamaq üçün enerji yığmının yollarını tapıb.

Ən başlıcası günə düzgün başlamaqdır.

Səhər-səhər yuxudan ayılarkən dərhal sıçrayıb yataqdan qalxmayın. Gözlərinizi yumaraq asta-asta, ləzzətlə gərnəşin. Bunu istənilən vəziyyətdə -böyrü üstə, arxasıüstə və ya üzüqoyulu etmək olar. Bu, qocalı-cavanlı, hamıya xeyirlidir. Yuxu zamanı bədən süstləşir, gərnəşmək isə əzələləri islədərək onları fəaliyyətə hazırlayır və enerji ilə doldurur. Əgər yaxşı təxəyyülünüz varsa, təsəvvür edin ki, pişik yaxud pələngsiniz, o zaman hərəkətləriniz daha rəvan, uyumlu, müalicə effekti isə maksimal olacaq. Siz gərnəşməyə başlayanda, orqanizmdə tonusu yüksəldən və immuntiteti möhkəmlədən həzz hormonları -endorfinlər əmələ gəlir.

Əgər zəiflik keçməsə, aşağıdakı 5 dəqiqəlik çalışmanı icra edin:

1. Gözlərinizi 50-60 dəfə tez-tez qırpın.

2. 30-40 saniyə ərzində barmaqların ucu ilə burnunuzun və qaşlarınızın üst hissəsini ovuşdurun.

3. Əllərinizi 10-20 dəfə yumruq şəklində yumub-açın.

4. Arxası üstə uzanaraq 5-10 dəfə dabanlarınızı döşəyə sıxın.

5. Eyni vəziyyətdə qalmaqla növbə ilə 3 dəfə ayaq pəncəsi, baldır, bud, qarın, kürək, döş, çiyin, boyun və sifətin əzələlərini sərbəstləşdirin.

6. Yenə həmin vəziyyətdə dizlərinizi qarnınıza doğru çəkin və onları əllərinizlə bərk-bərk qucaqlayın, sonra isə ayaqlarınızı yerə dirəyərək çarpazlanmış qollarınızı aralamağa çalışın. Bundan sonra burunla dərin nəfəs alın, sonra ağızla nəfəsi sürəkli halda buraxıb tənəffüsü bərpa edin. Çalışmanı 2-3 saniyəlik fasilə ilə 3 dəfə təkrar edin.

7. Stula əyləşərək ayaqlarınızı döşəməyə qoyun, belinizi düz saxlayaraq, qulaqlarınızı ovuşdurun.

Gimmnastikadan sonra bir stəkan portağal şirəsi və ya limonlu bal şərbəti içmək məsləhətdir.




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir