sosial media

Sosial mediada edilən 5 ən məşhur səhv

Baxış sayı: 67

SMM-in əsas məqsədi sosial şəbəkələrdən müştərilərin cəlb olunmasıdır. Ancaq bəzi sadə səhvlər onun brend üçün effektivliyini azaldır.

“Gencaile.az” saytı  “Techland”-a istinadən səhvləri sizə təqdim edir:

 

Strategiyanın olmaması – SMM strategiyası aydın şəkildə qurulmuş plandır, bunun sayəsində fəaliyyətin məqsədini dəqiq müəyyənləşdirə, səhifənizin işini təhlil edə bilərsiniz.

 

Hədəf kütləsi – Enerjinizi eyni zamanda bütün müştərilərə sərf etməmək üçün məzmununuzun hansı auditoriya üçün hazırlandığına qərar verməlisiniz.

Cədvəlin olmaması – Bir ay və yaxud daha çox müddət üçün media plan hazırlayaraq ona uyğun hərəkət etmək vacibdi

Video qıtlığı – İzləyicilər sımimi video və ya canlı yayımlara üstünlük verirlər və bu da sizin brendiniz üçün faydalı olur

Təmas azlığı – Hər zaman təmasda olmağa, suallara cavab verməyə, tövsiyələrə/istəklərə qulaq asmağa çalışın.

Əgər sosial mediada biznesinizin bu problemlərlə qarşılaşmamasını istəyrsinizsə SMM şirkətləri də sizə kömək ola bilər.




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir