yuxu

Yatmağa köməkçi olan qidalar

Baxış sayı: 536
Banan – Serotonin və melatonin xaricində maqnezium da ehtiva edən bu meyvə, əzələləri boşaldar və sizi rahatlaşdırar.
Çobanyastığı çayı – Sakitləşdirici xüsusiyyəti sayəsində bütün gərginliklərdə sizi boşaldan bir vasitə olaraq çobanyastığı çayı içə bilərsiniz.
Süd –tərkibində olan trpisin təsiri ilə sərbəstləşən və orqanizm üçün lazımlı bir amin turşusu olan triptofan sayəsində beyniniz sakitləşər və daha sağlam bir yuxuya gedərsiniz.
 
Bal – Bitki çayınızın və ya ilıq südünüzün içinə bir qaşıq bal əlavə edin. Təsirini artıracaq.
Kartof – Az miqdarda sobada bişirilmiş kartofun yaxşı bir gecə yuxusuna köməkçi ola biləcəyini bəlkə daha əvvəl eşitməmişdiniz. Təsiri artırmaq üçün südlə qarışdırıb püre olaraq istehlak edə bilərsiniz.
Yulaf – sağlam qidalanmanın imtina edilməzi olan yulaf tərkibində melatonin var. Yuxu üçün əlavə təsir istəyirsinizsə, bir ovuc yeyə bilərsiniz.
Badam – Ürəyinizin dostu olan badamı hər gün qəbul etməyə diqqət edin. Həm triptofan ehtiva edən, həm kalsium ehtiva edən badam, əzələlərinizin rahatlamasına köməkçi olacaq.



Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir