Hamımıza açıq-aşkar məlumdur ki, Azərbaycanda adı olub, özü olmayan bir çox ştatlar var. Bunlardan biri də məktəb psixoloqlarıdır. Ölkədə elə məktəblər var ki, orada bu vəzifəni icra edən şəxslərin adları yalnız kağız üzərində gedir. Lakin elələri də var ki, bu sahə üzrə çalışan psixoloqlar var, amma onların fəaliyyəti sıfıra bərabərdir.
Məktəb psixoloqları əslində hansı işləri görməli, hansı proseslərdə iştirak etməlidir?
Psixoloq Fərqanə Mehmanqızı bildirir ki, məktəb psixoloqları direktor müavini səviyyəsində olmalıdır.
“Psixoloq istədiyi vaxt siniflərə girib müəllimlərin dərs zamanı psixoloji vəziyyətinə, uşaqlarla münaibətinə baxmalı, uşaqların müəllimlə, sinif yoldaşları ilə rəftarlarında müşahidələr aparmalıdır. Bunları izləməli, qeyd etməli, protokollaşdırmalıdır. Uşaqların öz aralarında və ya uşaqlarla müəllim arasında insident yaranarsa, bunu öz üzərinə götürməli, kömək etməlidir. Psixoloq bütün kollektivin ruh halını nəzərə alan bir insandır.
Amma bəzi valideynlər var ki, bundan istifadə edirlər. Hər bir şeyi məktəbin, psixoloqun üzərinə yıxırlar. Psixoloq tərbiyyəçi deyil. O, porblemi görməli və valideyni, müəllimi, direktoru xəbərdar etməlidir. Əgər problem onu aşarsa, valideyni və şagirdi psixoloq, psixiatr yanına yönləndirməlidir.
Bütün məktəblərin psixoloqu olmalı, valideynlər daimi psixoloqla kontaktda olmalıdırlar. Eləcə də valideyn iclaslarında digər müəllimlər kimi psixoloqlar da iştirak etməlidir. Bir neçə ay ərzində apardıqları müşahidələri valideynlərlə bölüşməlidirlər”.
Leyla Mirzə