loqo

Məşhur brendlərin loqolarındakı GİZLİN SUBNİMAL MESAJLAR

Baxış sayı: 403

Biznesin yarandıqdan sonra mövcudluğu boyu sabit və güclü qalması vacibdir. Çin atalar sözündə deyildiyi kimi: “Qalıcı olan etibarlıdır”. Buna görə də tanınmış dünya brendləri bir növ miflərə çevrilirlər. Mif, Cunq nəzəriyyəsinə görə kollektiv şüurda qoyulmuş, yəni adi insanın şüuruna artıq nüfuz edən bir görüntüdür.

Əgər təcrübəli biznesmen bizim şüurumuzda daxili kök salmış mifik arxetipdən istifadə edərsə, o, tanınma və təcrübə anını artıraraq, ətrafında çoxlu insanları birləşdirə bilir. 2000-ci illərin əvvəllərindən etibarən marketoloqlar bu texnikadan fəal şəkildə istifadə edir, hansı məhsulun istehlakçılar üçün cəlbedici ola biləcəyini öyrənir və onu Jungun 12 arxetipindən biri kontekstində təqdim edirlər.

Çoxları üçün 1971-ci ildə qurulan “Nike” idman ayaqqabıları çox populyardır.

Ancaq az adam bilir ki, “Nike” idman şirkətinin adını daşıyan Yunan qələbə ilahəsi Nike-nin adının səhv tələffüzüdür. Carolyn Davidson svoosh simvolunu “ilahə Nikenin çırpınan qanadının” mücərrəd təsviri kimi təsəvvür edib. Bu üfüqi jest klassik dizayn texnikasına çevrilmiş tərs effekt yaradır. Nike formulu (şəkil – hərəkət – transformasiya) ardıcıllıqla təqdim edilə bilər: qalibdən zənginə, sonra isə zəngin qalibə.

Stiv Cobs tərəfindən qurulan “Apple” loqotipinin tarixi həqiqətən heyranedicidir. Şirkət 1976-cı ildə qurulanda onun loqosunda bütöv alma əks olunub, baxmayaraq ki, meyvə brendin əsas elementinə çevrilib. Əvvəlcə alma elmi kəşfləri və yenilikləri simvolizə edirdi. Bununla belə, təsvir çox mürəkkəb idi və Cobs tezliklə loqonun sadələşdirilməsini əmr edib və yalnız yarı alma qalıb. “Apple” formulunu (Jobsun rəhbərliyi altında) ardıcıllıqla təqdim etmək olar: cəlbedici gadget – ona sahib olmaq arzusu – onun vasitəsilə bütün dünyaya sahib olmaq.

“Toyota” loqosu sadəlik və dərinlik nümunəsidir. Bir-birinin içinə yazılmış üç oval-dairədən ibarətdir. Mərkəzdəki oval sükan çarxını təmsil edir, sürücünün ürəyini simvolizə edir, bu da öz növbəsində təkərdə – istehsalçının ürəyində yazılıb. Bu elementlərin hər ikisi birlikdə Yeri – dünyanın ürəyini təcəssüm etdirən üçüncü dairə-ovalda yazılıb. Bu loqo şirkətin ifadəli və yaddaqalan simvoludur.

“McDonald’s” loqosunun tarixi məşhur fast food restoranlar şəbəkəsinin qurucuları Dik və Mac McDonald qardaşları ilə bağlıdır. 1953-cü ildə Arizonadakı ikinci restoranları üçün yeni bina tikmək qərarına gəliblər və memar Stenli Metsonu dəvət ediblər. O, düzbucaqlı formalı və qırmızı dam örtüyü olan layihə təqdim edib.

Bununla belə, Dick McDonald hiss edirdi ki, bu sadə dizayn onların qida xidməti sənayesinə gətirdikləri innovativ ideyanı, yəni xidmətin ən yüksək sürətini əks etdirmir. Onlar mahiyyətcə fast food anlayışını icad ediblər. 1968-ci ildə tağlar “M” hərfi şəklində daha çox stilizə edilib: indi o, aydın görünürdü, baxmayaraq ki, tağları görmək asan olmasa da, mümkün idi.




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir