Qadınların əksəriyyəti avtomobil alarkən həyat yoldaşının fikrini əsas götürür. Britaniyanın “Rocket Fuel” araşdırma şirkətinin apardığı son sorğunun nəticələrinə görə, respondentlərin 24%-i etiraf edib ki, ərlərinin, arvadlarının, partnyorlarının fikri avtomobil seçimində onlara “böyük təsir” göstərib. Bununla yanaşı, qadınlar partnyorunun fikrini kişilərdən 25% daha çox dinləyir.
Respondentlərin 22%-i avtomobilin qiymətini əsas götürür. Sorğuda iştirak edənlərin bir hissəsi əvvəl aldıqları avtomobillərin keyfiyyətini, həmçinin almaq istədikləri avtomobilə internetdə yazılan rəyləri əsas faktor hesab edir. Maraqlıdır ki, satış menecerinin fikirləri avtomobil seçimində valideyn və yaxın dostların fikirlərindən daha az rol oynayır.
Ümumilikdə sorğuda iştirak edən 329 avtomobil alıcısının 76%-i qeyd edib ki, avtomobil almazdan öncə onunla bağlı onlayn nəsə alırlar. Adətən bu, seçilmiş avtomobilin test-drayvı və ya istismar kitabçası olur.