Müasir təhsildə şagirdlərin psixoloji rifahının qorunması və onların sosial-emotional inkişafının dəstəklənməsi hər zaman prioritet məsələlərdən olub. Hər bir uşağın məktəbdə özünü rahat və etibarlı hiss etməsi, fikirlərini və hisslərini açıq şəkildə ifadə edə bilməsi həm onların təhsil prosesinə, həm də şəxsi inkişafına böyük təsir göstərir. Bu ehtiyacı nəzərə alaraq, 20 nömrəli məktəb-liseyin psixoloqları “Rəqəmsal Etiraf” layihəsini həyata keçiriblər. Layihənin müəllifi Fidan Rzayeva bu təşəbbüsü ilə məktəbdə həm etimad, həm də dəstək mədəniyyətini gücləndirməyi hədəfləyib və şagirdlərin öz hisslərini sərbəst şəkildə paylaşa biləcəyi bir platforma yaratmışdır.
Layihə çərçivəsində məktəbin müxtəlif hissələrində — dəhlizlərdə, sinif yaxınlıqlarında və ümumi keçid zonalarında QR kodlu afişalar yerləşdirilib. Şagirdlər mobil telefonları ilə bu QR kodları skan edərək “Rəqəmsal Etiraf” formuna daxil olurlar. Bu forma vasitəsilə onlar hisslərini, fikirlərini və onları narahat edən halları anonim şəkildə və ya adlarını qeyd edərək psixoloqlarla paylaşa bilirlər. Belə bir yanaşma şagirdlərə həm emosional rahatlıq, həm də məxfilik təmin edir və onları öz fikirlərini ifadə etməyə təşviq edir.
Layihənin əsas üstünlüklərindən biri ondan ibarətdir ki, daxil olan müraciətlər bir neçə psixoloq tərəfindən eyni anda izlənilir, analiz olunur və müzakirə edilir. Bu, yalnız komanda şəklində qərar verməyə imkan yaratmır, həm də hər bir uşağa fərdi yanaşmanın tətbiq olunmasına şərait yaradır. Məktəbdə sosial-emosional problemlərin erkən aşkarlanması isə uşaqların təhlükəsiz və dəstəkləyici mühitdə böyüməsini təmin edir. Əgər müəyyən sinifdə gərginlik, bullinq və ya anlaşılmazlıq müşahidə olunarsa, psixoloqlar vaxtında müdaxilə edə bilirlər və bu, şagirdlərin həm fiziki, həm də emosional rahatlığını qoruyur.
Məxfilik məsələsi layihənin ən vacib prinsiplərindən biridir. Şagirdlərə izah olunur ki, onların yazdıqları məlumatlar yalnız psixoloqlar tərəfindən oxunur və üçüncü şəxslərlə paylaşılmır. Bu, uşaqlarda güvən hissi yaradır, onları fikirlərini rahat şəkildə paylaşmağa təşviq edir və məktəb mühitində etibarlı ünsiyyət mədəniyyətini formalaşdırır.
“Rəqəmsal Etiraf” həm də ənənəvi psixoloq otağı modelini rəqəmsal mühitə daşıyaraq məktəbdə emosional dəstəyin daha əlçatan olmasına imkan verir. Şagirdlərin emosional savadlılığını artırmaqla yanaşı, psixoloqlara həm analitik baxış imkanı yaradır, həm də məktəbdə müsbət sosial və emosional mühitin formalaşmasına töhfə verir. Layihə göstərir ki, müasir təhsil yalnız bilik verməkdən ibarət deyil, eyni zamanda uşaqların hisslərini anlamaq, onlara dəstək olmaq və etimad mühiti yaratmaq üzərində də qurulmalıdır.
Beləliklə, “Rəqəmsal Etiraf” layihəsi məktəbdə həm şagirdlər, həm də psixoloqlar üçün səmərəli və yaradıcı bir platforma təqdim edir. Şagirdlər istədikləri zaman öz düşüncələrini paylaşa bilir, psixoloqlar isə bu məlumatlar əsasında daha effektiv dəstək verə bilirlər. Fidan Rzayevanın təşəbbüsü sayəsində layihə məktəb icmasında etimad və dəstək mədəniyyətini gücləndirir və göstərir ki, həqiqətən də hər bir uşaq öz hisslərini ifadə edə biləcək mühitə layiqdir.
Fidan Rzayeva
20 nömrəli məktəb-liseyin psixoloqu