Tramplinlər – artıq uzun müddətdir ki, yolun hərəkət hissəsinin ayrılmaz hissəsinə çevrilib, həyətlərdə, uşaq bağçaları və məktəblərin qarşısında sürmək üçün həvəskarlarla və sadəcə yolun müəyyən hissəsində sürəti azaltmaq üçün bir mübarizə metodudur. Ancaq bu maneələrin mənfi və çox ciddi cəhətləri var. Asfalt üzərindəki süni təpələr qəza hallarını artıran çox sayda səhv buraxır.
Bəs sürücülər tramplin üzərindən necə keçməlidir?
Tramplinlərin effektivliyinin birtərəfli olduğunu nəzərə almırıq. Onları icad edən yəqin ki, helikopterdə uçur. Əks təqdirdə, yoldakı maneələr səbəbindən böyük tıxacların heç olmadığı yerlərdə tıxacların yarandığına əmin olardı. Nəticədə sürücülərin sayıqlığı da pisləşir. Xüsusilə, sükan arxasında olanlar diqqəti artırmaqdan məhrum edilərək, rahatlaşırlar. Sürücülər tez-tez yol hərəkəti qaydalarına məhəl qoymadan telefona diqqət yönəldirlər. Öz növbəsində diqqətsiz sürücülər süni əngəllərdən əvvəlki əlamətləri görməzlər, həm də nəticələrin bütöv yığılmasına səbəb olan bir sıra səhvlərə yol verərlər.
Tramplin üzərindən hərəkət edən sürücülərin ilk səhvi sürət həddinə əməl olunmaması və əyləc zamanı avtomobilin asqılarının necə işlədiyini bilməməsidir. Kimsə asfalt təpəciklərindən keçməyi üstün tutur, kimsə sürünür, demək olar ki, dayanır, kimsə təkərin birini yolun kənarına çıxarmaq üçün səy göstərir.
Tramplini düzgün keçməklə bağlı nişan, süni maneəni keçmək üçün sürət həddini məhdudlaşdıran qırmızı dairədə yazılmış 20 km/saat nişanıdır. Eyni zamanda, əvvəlcədən yavaşlatmaq lazımdır ki, hətta eyni qazda əyləc pedalından istifadə etmədən, göstərilən sürətlə asfalt təpəsini aşsın. Əgər maneədən əvvəl və ya birbaşa onun üzərində əyləsəniz kütlənin mərkəzi ön oxa doğru yerdəyişməsi səbəbindən artıq sıxılmış asma daha da böyük bir yük yaşayacaq. Tamamilə sıxılmış amartizatorlarda xarakterik xoşagəlməz səs eşidə bilərsiniz.
Əgər trampilindən hərəkət etsəniz, deformasiya edilmiş asqı qolları və səssiz blokların sürətli aşınması qaçılmazdır. Bundan əlavə, təcrübəsiz sürücü idarəetmənin öhdəsindən gələ bilmir və bütün yaranan nəticələrlə birlikdə yoldan çıxır.
Bir çox sürücü trampilindən keçməyi üstün tutur – təkərin birini maneənin üstündən keçirir, digərini isə yolun kənarına çıxarır və ya “ilan” kimi təkəri əvvəl sağa, sonra sola döndərir. Bunlara bənzər bir manevr edərkən, sürücü bir velosipedçinin və ya digərinin yolun kənarında gəzdiyini görməyə bilər. Kəskin sağa dönərək, yalnız xarici görünüş güzgüsünü itirməklə yanaşı digər yol iştirakçılarına da ciddi xəsarət yetirmək riski daşıyır.
Tramplini düzgün şəkildə keçin – zərbəni dəf edərkən birbaşa əyləci sıxmadan təkərləri düz tutun. Beləliklə, heç olmasa ya avtomobilinizin dayandırılmasının, ya da əyləc sisteminin, “podşipnik”lərin, amortizatorların və digər komponentlərin və aqreqatların ömrünü qısaltmayacaqsınız.