is

Uğurlu karyera qurmaq istəyənlər üçün QIZIL QAYDALAR

Baxış sayı: 2. 509

Bəzən uzun illər hansısa bir işin, vəzifənin xəyalını qurur, bu arzumuzu reallaşdırmaq üçün əlimizdən gəldiyi qədər çalışırıq. Arzumuza çatdıqdan sonra isə heç də hər şeyin bizim təsəvvür etdiyimiz kimi olmadığını görür, seçimimizdə yanıldığımızı fikirləşirik. Bunun səbəbi nələr olur? Öyrəşmədiyimiz iş mühiti, kobud müdir, ciddi iş yoldaşları və .s. Lakin hansı işdə çalışmağınızdan asılı olmayaraq elə qaydalar var ki, onlara əməl etməklə işinizdə çox asanlıqla yüksələ və kənar təsirlərin işin məhsuldarlığına təsir etməsinin qarşısını ala bilərsiniz. Bu qaydalar hansılardır?

 

1. Müdirinizin xasiyyətini öyrənin

Müdirlə əlaqənizi gücləndirməyiniz heç də yalançı səmimi münasibət qurmaq kimi nəzərdə tutulmamalıdır. İş mühitinə alışmaq istəyirsinizsə, ən birinci şərt işdəki insanların xasiyyətinə uyğunlaşmaqdır. Bunun üçün əvvəlcə müdirinizin işçilərdən gözləntisinə, onun necə insan olmasına diqqət yetirin. O özünü də komandadan biri kimi hiss edən, standart qaydalarla çalışmağı sevməyən, yoxsa, özünə qarşı ikiqat hörmət göstərilməsini tələb edən, hər kiçik səhvə görə cəzalandırma sistemi tətbiq edən prinsipial insandır? Bütün bunları öyrəndikdən sonra işləməyə başlayın.

 

2. İş görüşlərində aktiv olun

İstər komanda daxili iclaslarda, istərsə də başqa şirkətlərlə görüş zamanı yalnız dinləyici rolunda çıxış etməkdən çəkinin. Lakin bilib-bilmədiyiniz hər mövzuya da fikir bildirməyə çalışmayın. Bunun üçün daha yaxşı olar ki, dəqiq bildiyiniz bir mövzuda konkret faktları əsas tutaraq münasibətinizi bildirə və məsələyə yeni bir yanaşma modeli ortaya qoyasınız. Bunun üçün də hər iclasdan əvvəl müzakirə ediləcək mövzuya hərtərəfli hazırlamamağı, hər toplantıya yeni ideyalarla gəlməyi unutmayın. Fikrinizi maksimum qısa və tutarlı faktlarla izah etməyə çalışın. Həmkarlarınızın sözünü kəsməkdən, nə qədər haqsız hesab etsəniz belə, hansısa çalışanın üzərinə səsinizi qaldırmaqdan çəkinin.

 

3. Xarici görünüşünüzə diqqət edin

Geyindiyiniz paltarlar, istifadə etdiyiniz aksessuarlar, qısacası, xarici görünüşünüz iş həyatında həmkarlarınızın sizə qarşı münasibətinin formalaşmasına ciddi formada təsir edir. Bunlar həm də sizin özünüzə qarşı olan inamınızın göstəricisidir. İş mühitiniz çox rəsmi və ya əksinə çox rahat ola bilər. Hər iki halda öz tərzinizi hiss etdirməyə, digərlərindən fərqlənməyə çalışın. Bütün bunlarla yanaşı eyni zamanda seçdiyiniz geyimlərin rahat olmasına da diqqət yetirin.

 

4. Planla hərəkət edin

Bütün iş yerlərində konkret plan üzrə hərəkət etmək peşəkarlıqdan xəbər verir. Bunun üçün gün ərzində görəcəyiniz işləri, onların nəticələrini özünüz üçün ardıcıl olaraq qeyd edin. Belə olduqda müdiriniz sizdən hansısa bir işin nəticəsi barədə nəsə soruşduqda heç fikirləşmədən qeyd dəftərinizə baxaraq cavab verə biləcəksiniz. Planlı, nizam-intizamlı işləməyin digər bir üsulu da işinizin bir hissəsi olan kompüterinizi səliqəli şəkildə istifadə etməkdir. Bunun üçün çalışın ki, hər gün işiniz bitdikdən sonra kompüterin ekranında görünən bütün sənədləri lazımi qovluqlarda yerləşdirə, sizə lazım olmayanları isə yaddaşdan təmizləyəsiniz.

 

5. Hər zaman soyuqqanlı olun

Stress, təzyiq, gərginlik…Bunlar demək olar ki, bütün iş adamlarına tanış hisslərdir. Təcrübəli işçi həm də o adama deyilir ki, o bu cür neqativ hisslərin işinin gedişatına mane olmasına imkan vermir. Bunun üçün sadəcə sizi stressə salan hadisələrə həmin dəqiqə reaksiya göstərməməyə çalışın. Həmin mühiti tərk edib beş dəqiqə kimi sakitliyə çəkilin. Hər şeyi özünüz üçün götür-qoy edib sonra geri qayıdın. Bu daha sağlam qərar qəbul etməyinizə kömək edəcək.

 

6. Fikirlərinizi paylaşın

Yaradıcı fikirlərinizi heç kəslə bölüşməyib özünüzdə saxlamağınızın sizə heç bir xeyri toxunmayacaq. Sizin “Nə vaxtsa deyərəm” deyə düşündüyünüz fikirləri mütləq sizdən sonra kimsə söyləyib, daha “yuxarıya” keçəcək. Buna görə lazım olan fikirləri lazımlı vaxtda deməyə çalışın. Bundan əlavə komandanın digər üzvlərinin fikirləri ilə bağlı münasibətinizi də zamanında bildirməkdən çəkinməyin. Unutmayın ki, komandanızın daxilində olan insanlar sizin rəqibiniz deyil, dostunuzdur. Onların yüksəlməsi isə şirkətinizin, dolayısıyla sizin yüksəlişinizdir.

 

Bəlkə də çoxlarınızın bu sadə qaydalardan xəbəri var. Amma bəzən əhəmiyyət vermədiyimiz bu qaydalar doğru zamanda istifadə edildiyi halda bizim üçün düşündüyümüzdən daha artıq faydalı ola bilər.




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir