Bütün uşaqlar asudə vaxtlarını evdə və ya məktəb masasında kitab oxumaqla keçirməkdə maraqlı deyillər. Əgər uşaq artıq dostları tərəfindən oyuna dəvət olunubsa, əldə edilmiş biliklərin əhəmiyyəti və gələcək peşə seçimi haqqında danışmaq faydasızdır. Amma elə olur ki, uşaq, prinsipcə, bilik əldə etmək istəmir və ümumiyyətlə, heç nəyə can atmır.
Mütəxəssislər uşağı bu vəziyyətə gətirə biləcək səbəbləri adlandırıblar.
Maraqlanmamaq
Çoxlu səbəb ola bilər. İnkişaf xüsusiyyətlərindən, oxumaq və ya yazmaqda çətinliklərdən tutmuş, maraqlanmayan valideynlərə qədər. Nəticədə uşaq özünü kənarda hiss etməyə başlayır və məktəbə düşmənçiliklə baxır.
Zorbalıq
Hər kəs “zorbalıq” anlayışını bilir. Əgər uşaq məktəbdə metodik olaraq zorakılığa məruz qalırsa (bunu təkcə sinif yoldaşları deyil, hətta müəllimlər də edə bilər), o zaman akademik performans və öyrənmə arzuolunmaz olacaq.
Qorxular
Necə deyərlər, qorxunun böyük “gözləri” var. Bu, imtahanda pis qiymət almaq, sinif yoldaşlarınızdan daha pis görünmək qorxusu və ya hətta valideynlərinizi pis qiymətə görə uşağı incitmək qorxusu ola bilər.
Asılılıq
Müasir uşaqların ən çox asılılıq yaradan əşyaları qadjetlər və ya kompüterlərdir. Amma problem onda deyil ki, oxumağa vaxt qalmır. Uşaqların internetdə istehlak etdikləri məzmun inkişafa kömək etmir. Əgər uşağınız bütün bayramlarda sosial şəbəkələrdən çıxmayıbsa, onda rübün əvvəlində dərsləri başa düşmək çox çətin olacaq.