Uşaqların dərsə qarşı həvəsinin artırılması, onların akademik uğurlarını, yaradıcılıqlarını və sosial bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün önəmlidir. Müəllimlər və valideynlər bu prosesi asanlaşdırmaq üçün müxtəlif strategiyalar tətbiq edə bilərlər. Aşağıda uşaqlarda dərsə maraq oyatmaq üçün beş təsirli yol təqdim edirik.
1) Yaradıcılıq və oyun elementləri inteqrasiyası
Uşaqlar, oyun oynayarkən öyrənməyə daha açıq olurlar. Oyun, uşaqların diqqətini cəlb edir və onların tədris materialını daha yaxşı anlamalarına kömək edir.
Tətbiq yolları:
Interaktiv oyunlar: Riyaziyyat dərsində müxtəlif oyunlar təşkil edə bilərsiniz. Məsələn, “Riyaziyyat Yarışı” təşkil edərək, uşaqları komandalar halında problem həll etməyə təşviq edin.
Kreativ proyektlər: Dildə yaradıcılığı inkişaf etdirmək üçün uşaqlara öz hekayələrini yazdırın. Onları qruplara bölərək, birgə hekayələr yaratmağa yönləndirin.
Drama və rol oynama: Tarix dərslərində uşaqlara tarixi şəxsiyyətlərin rolunu oynamağı tapşırın. Bu, dərsləri daha əyləncəli və cəlbedici edir.
2) Hədəflərin müəyyənləşdirilməsi
Uşaqların nailiyyətlərini izləmək və onlara kiçik, konkret hədəflər təyin etmək motivasiyanı artırır. Hədəflər, uşaqların özlərinə inamını artırmağa və uğur qazanmağa kömək edir.
Tətbiq yolları:
Hədəf qoyma: Uşaqlara aylıq oxu hədəfləri, riyaziyyat məsələlərinin həlli və digər akademik hədəflər qoyun.
Nailiyyətlərin mükafatlandırılması: Hədəflərə çatdıqda, mükafatlandırma sistemini tətbiq edin. Kiçik hədiyyələr, əlavə istirahət vaxtı və ya sevimli fəaliyyətlər mükafat olaraq verilə bilər.
Proqressin izlənməsi: Uşaqların irəliləyişini mütəmadi olaraq izləyin və onlara öz nailiyyətlərini görməyə kömək edin. Bu, onların özlərinə inamını artırır.
3) Fərdi yanaşma
Hər uşağın öyrənmə tərzi fərqlidir. Onların maraqlarını və güclü tərəflərini nəzərə alaraq fərdi yanaşmalar tətbiq etmək, dərsə qarşı həvəsi artırır.
Tətbiq yolları:
Öyrənmə tərzinin müəyyənləşdirilməsi: Uşaqların vizual, kinestetik və ya auditiv öyrənmə tərzlərini müəyyənləşdirin və dərs planlarını buna uyğunlaşdırın.
İnteraktiv materiallar: Uşaqlara onların maraq dairələrinə uyğun olan dərs materialları təqdim edin. Məsələn, elm və texnologiyaya marağı olan uşaqlara eksperimentlər və praktiki fəaliyyətlər təqdim edin.
Fərdi layihələr: Uşaqlara seçdikləri mövzular üzrə fərdi layihələr tapşırın. Bu, onların öz maraqlarına uyğun öyrənmələrinə imkan tanıyır.
4) Ailənin dəstəyi
Valideynlərin iştirakı, uşaqların motivasiyasını artırmaqda mühüm rol oynayır. Ailələr, uşaqlarının dərslərinə maraq göstərməli və onları dəstəkləməlidirlər.
Tətbiq yolları:
Evdə müəyyən müxtəliflik: Evdə mütəmadi olaraq oxu saatları və müzakirələr təşkil edin. Bu, uşaqlara öyrəndiklərini gündəlik həyatda tətbiq etməyə kömək edir.
Valideyn-müəllim əməkdaşlığı: Müəllimlərlə əlaqə saxlayaraq uşaqların inkişafını izləyin. Müəllimlərin tövsiyələrini dinləyin və evdə tətbiq etməyə çalışın.
Dərs fəaliyyətlərinə iştirak: Uşaqların məktəbdəki fəaliyyətlərinə qatılın, onlarla birlikdə layihələr hazırlayın və ya dərslərini izləyin. Bu, uşaqlara dəstək olmağın gözəl bir yoludur.
5) Müxtəlif tətbiqlər və texnologiya istifadəsi
Müasir texnologiya, uşaqlara öyrənməni daha cəlbedici edir. İnteraktiv tətbiqlər, video dərslər və onlayn oyunlar vasitəsilə öyrənmək uşaqların diqqətini çəkir.
Tətbiq yolları:
Təhsil tətbiqləri: Uşaqlar üçün müasir, interaktiv təhsil tətbiqlərini seçin. Riyaziyyat, dil və elmlər üçün müxtəlif tətbiqlər mövcuddur.
Video resursları: Youtube və digər platformalarda təhsil videoları taparaq, uşaqların mövzuları daha yaxşı anlamağına kömək edin.
Onlayn resurslar: Müxtəlif onlayn tədris platformalarından istifadə edərək, uşaqlara əlavə resurslar təqdim edin.
Nəticə
Uşaqlarda dərsə qarşı həvəs yaratmaq, onların akademik müvəffəqiyyətlərini artırmaqla yanaşı, həyat boyu öyrənmə alışqanlığı inkişaf etdirmək üçün də vacibdir. Yuxarıda qeyd olunan strategiyalar, uşaqların motivasiyasını artırmağa kömək edə bilər. Müəllimlər və valideynlər birlikdə çalışaraq, uşaqların maraqlarını, qabiliyyətlərini və ehtiyaclarını nəzərə alaraq mühit yaratmalıdırlar. Bu yanaşmalar, uşaqların dərslərə daha çox maraq göstərmələrini təmin edəcək, eyni zamanda onların intellektual və sosial inkişaflarını da dəstəkləyəcək. Uşaqların öyrənmə mühiti cəlbedici və dəstəkləyici olduğunda, onların dərsə qarşı həvəsi daha da artacaq.
Psixoloq M.Almara Ağaqızı
PRİM – “Psixososial Reabilitasiya və İnkişaf Mərkəzi”nin direktoru
(Psixoloqla əlaqə saxlamaq istəyənlər Bakı şəhəri, Zahid Xəlilov 48A, Elmlər m/st yaxınlığında yerləşən “PRİM” Psixososial Reabilitasiya və İnkişaf Mərkəzinə müraciət edə və ya 050 777 80 04 mobil nömrsi ilə birbaşa Almara Ağaqızı ilə əlaqə saxlaya bilərlər. Həmçinin https://www.instagram.com/almara.melikova.aga_qizi/?igsh=MWJwOW52Y2t4bHVkeA%3D%3D instagram səhifəsi vasitəsi ilə də Almara xanımla kontakt yarada bilərlər.)
Məncə, hədəflərin müəyyənləşdirilməsi uşaqların özünə inamını artırmaq üçün vacibdir. Kiçik hədəflər qoymaq, onları motivasiya edir. Həmçinin, mükafatlandırma sistemi ilə nailiyyətləri qeyd etmək də gözəl bir fikirdir.
Fərdi yanaşma məsələsi çox önəmlidir. Hər uşağın fərqli öyrənmə tərzi olduğu üçün, bu yanaşma onların inkişafına böyük təsir göstərə bilər. Fərdi layihələr isə uşaqlara öz maraqlarını ifadə etmək üçün əla bir fürsətdir.
Valideynlərin dəstəyi, uşaqların motivasiyasını artırmaqda mühim rol oynayır. Evdə mütəmadi oxu saatları təşkil etmək və müəllimlərlə əməkdaşlıq etmək, uşaqların akademik uğurlarını dəstəkləyir. Ailənin iştirakı, uşaqlara daha çox motivasiya verəcək.
Müasir texnologiyanın istifadəsi, öyrənmə prosesini daha cəlbedici edir. Təhsil tətbiqləri və video resurslar uşaqların öyrənməyə olan marağını artırır. Onlayn platformaların istifadəsi, resursları genişləndirir və uşaqlara yeni biliklər qazandırır.
Tedris ilinin baslamasi ile bagli mence yerine dusur bu movzu. Almara xanima tesekkurler
Yaxşı oxumağa və rüblüyü layiqincə başa vurmaq üçün uşağın çoxdan arzusunda olduğu hədiyyə və ya valideynlərin tətil günlərində təşkil edəcəyi maraqlı səyahətlər də yaxşı stimul ola bilər.
Uşaqlar dərslərini oxumaq vaxtı gələndə ağlamağa başlayır, hətta müəllimin heç nə tapşırmadığını yalandan deyirlər.
Uşağı dərslərinə görə çox danlamaq, nailiyyətlərinə qiymət verməmək də onun dərsə qarşı neqativ münasibətinin yaranmasına səbəb olur. Daim tənqid olunan, valideyn tərəfindən bəyənilməyən uşaq sonunda çalışmaq istəmir. Bu, ona görə baş verir ki, uşaq dərslərini yaxşı oxuya, uğur qazana biləcəyinə artıq inanmır. Ev tapşırıqlarını etməksə onun üçün əsl işgəncəyə çevrilir.
Son dovrler xususen sosoial sebekelerde haminin haqqinda xos spoz dediyi Almara xanimi burda da gormek xos oldu. Ugur olsun