ish

Vəzifə əldə etmək üçün iş münasibətlərini necə qurmalı?

Baxış sayı: 321

Əksər insanlar karyera yüksəlişi üçün işdə “yaşamaq”, ən fəal olmaq və özünü reklamla məşğul olmaq lazım olduğuna inanır, lakin bu, heç də belə deyil. 

Peşəkar menecer, mentor və şəxsi inkişaf üzrə məşqçi Nadejda Bauşeva gazeta.ru-ya yeni vəzifə əldə etmək üçün iş münasibətlərinin necə qurulması barədə danışıb.

“Təqdimatla bağlı ilk yanlış fikir işdə “yaşamağa” əsaslanır. İddialara görə, səlahiyyətlilər bunu mütləq qiymətləndirəcəklər, amma menecer, əksinə, bunu iş vaxtını ayıra bilməmək və tapşırıqları vaxtında yerinə yetirə bilməmək kimi qiymətləndirə bilər. Həm də müntəzəm emal ilə insan istirahət etmir, diqqətin konsentrasiyası zəifləyir. Bu, işin keyfiyyətinin aşağı düşməsinə səbəb olur. Buna görə də, iş gününün bitməsindən sonra uzanmadan, sifarişləri daha tez və daha yaxşı yerinə yetirmək üçün vaxtınızı necə ayırmağı öyrənmək lazımdır. Onda yüksəlmək şansları daha çox olacaq”, deyə ekspert bildirib.

Onun sözlərinə görə, çətin ki, daimi təşəbbüs irəliləməyə kömək etsin. Axı, onun tez-tez təzahürü işçiyə getdikcə daha çox tapşırıq verilməsinə gətirib çıxara bilər ki, bu da ona birbaşa vəzifələrini yerinə yetirmək üçün vaxt buraxmaya bilər.

“Hər şeyi bir anda etməyə çalışmadan, ağılla fəaliyyət göstərmək lazımdır. Təbii ki, özünü ifadə etmək lazımdır. Bununla belə, tarazlıq saxlamaq vacibdir ki, böyük həcmdə əlavə tapşırıqlar mütəmadi olaraq yalnız sizin üzərinizə düşməsin, müvafiq olaraq əmək haqqı artırmasın”, deyə Nadejda Bauşeva bildirib.

Özlərini aktiv şəkildə reklam edən işçilər əksər hallarda öz işlərində heç bir istedad və nailiyyət nümayiş etdirmirlər. Və onlar öz vəzifələrini “C qiymətində” yerinə yetirirlər. Bu, onlara yeni vəzifə qazanmağa və özünü tanıtmağa kömək etməyəcək.

ish

 “İşçinin reputasiyası onun işini nə dərəcədə yaxşı yerinə yetirməsindən, son tarixlərə əməl edib-etməməsindən və meneceri, həmkarları və müştəriləri ilə münasibətlərini necə qurmasından asılıdır. Buna görə də özünüzü əsl işdə göstərməyə dəyər – bu ən yaxşı reklam olacaq”, deyə menecer bildirib.

İşçilərin başqa bir səhvi “tanış” yeri tərk etmək istəməmələridir. Ancaq bir şəxs kifayət qədər müddət şirkətdə çalışıbsa və bu yerdə böyümə perspektivinin olmadığını başa düşürsə, iş yerini dəyişdirmək barədə düşünməsi daha yaxşıdır:

“Yeni bir təşkilatda bir neçə aydan sonra bu yerin əsas meyarlara görə sizə uyğun olmadığını görsəniz, ayrılmağa dəyər. Ola bilsin ki, iş öhdəlikləri sizin səlahiyyətlərinizə uyğun gəlmir, şirkətin əmək qaydalarına əməl olunmur və ya komandadakı ümumi münasibət sizə uyğun gəlmir”.

Eyni zamanda nəzərə almaq lazımdır ki, tez-tez iş dəyişiklikləri işçini etibarsız bir insan kimi xarakterizə edir. Ən azı son işlərdən birində uzunmüddətli təcrübə qazanmaq və təcrübənizi artırmaq vacibdir.

 

Paşa Məmmədli




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir