diyet

Yeni ilə formada girmək istəyənlər üçün PƏHRİZ

Baxış sayı: 991

Yeni ilə formada girmək istəyənlərin rahatlıqla əməl edə biləcəyi bir pəhrizi təqdim edirik.

Hədəf: Həftədə 1-2 kilo

Gündəlik kalori: 1500 kalori dəyərində bir pəhrizdir. Elə indi  başlayaraq yeni ilə bir-iki kilo az girə biləcəksiz. Gündəlik menyu pəhriz boyunca eynidir.

əhər: 1 nazik dilim çörək, 20 qram pendir, 1 pomidor, 1 xiyar

Atışdırmalıq: 1 pors meyvə

Günorta: 1 yağsız tost, 1 ayran, 1 yağsız salat

Qəlyanaltı: 1 pors meyvə

Axşam: 4 qaşıq tərəvəz, 2 ədəd kotlet və ya 100 qr toyuq, 1 stəkan qatıq, salat.

Gecə: 1 pors meyvə

ailem.az




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir