DUYU

Ağ düyü faydalıdır, yoxsa zərərlidir?

Baxış sayı: 453

ğ düyü tez-tez “pis karbohidrat” adlandırılır, çünki o, xarici qabığı, kəpəkləri və mikrobları çıxarmaq üçün çox işlənir, bu da onu lifdən və qida maddələrinin bir hissəsindən məhrum edir.

Bəs ağ düyüdən tamamilə imtina edib onu zərərli məhsul elan etmək lazımdırmı?

“Eat This, not That!” nəşrinin tibb ekspertləri qeyd ki, ağ düyü yemək həm yaxşı, həm də yaxşı olmayan “bir neçə gözlənilməz yan təsir” verə bilər.

 

Daha çox enerji

Hətta emaldan sonra ağ düyü bir qədər lif saxlayır və həmçinin mühüm vitamin və mineralları (məsələn, sink, selenium, fosfor, vitamin B6) ehtiva edir.

Düyüdə olan karbohidratlarla birlikdə bu “buket” daha çox işin öhdəsindən gəlməyə kömək etmək üçün enerji təkan verə bilər, diyetoloq Loren Manaker deyir.

 

Daha güclü sümüklər

Ağ düyü yemək tərkibində manqan olduğu üçün sümük sağlamlığı üçün faydalıdır.

 

Arseni qəbul etmək riski

Bu mikroelement tez-tez böyük miqdarda istehlak edildikdə, ciddi sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Düyüdə torpaqdan udulmuş arsen (Mendeleyevin elementlərin dövri sistemində 33-cü element. Bu elementin rusca adı (mışyak) çox ehtimal ki, siçanları (rusca mış) zəhərləmək üçün istifadə olunan zəhərin adı ilə bağlıdır; digər şeylərlə yanaşı rənginə görə boz mışyak (arsen) siçan (mışı) xatırladır-red.) ola bilər.

 

Metabolik sindromun inkişafına meyl

Düyü yeməyin başqa bir yan təsiri metabolik sindrom riskinin, ürək xəstəliyi, insult və tip 2 diabet riskinin artması ola bilər.

Ekspertlər bu riskləri nəzərə alaraq hesab edirlər ki, ağ düyüdən tamamilə imtina etmək lazım deyil. Bu məhsul orqanizmi gün ərzində bir dozada qida və enerji ilə təmin edir. Bununla belə, ağ düyü ölçülü şəkildə istehlak etmək və mövcud xroniki xəstəliklər üçün onun pəhrizə daxil edilməsinin mümkünlüyünü həkiminizlə müzakirə etmək vacibdir.




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir