QR kod

QR kodlardan necə istifadə etməli?

Baxış sayı: 501

QR kodu normal barkoddur, yalnız bir az fərqli görünür. Əsas fərq ondan ibarətdir ki, o, dəfələrlə çox məlumatı şifrələyə bilir. Məsələn, bir keçid, geolokasiya və ya Wi-Fi parolu. Aşağıda QR kodla hansı işlərin mümkün olduğunu sadalayacağıq:

 

İnsanları bir tədbirə dəvət edin

Əksər təşkilatçılar qarşıdan gələn tədbir haqqında məlumat vermək üçün müxtəlif platformalardan istifadə edirlər. Bilet satışı olan açılış səhifəsinə və ya sosial şəbəkədəki hadisə səhifəsinə dəvətnamələri QR koda “tikə” bilərsiniz.

 

Vizit kartı kimi istifadə edin

Kontaktlar, ünvan, sosial şəbəkələrə keçidlər olan kod vizit kartında çap edilə bilər. Bu, təkcə əlavə funksiya olmayacaq, həm də telefon nömrəsini əl ilə daxil etməməyə imkan verəcək.

 

İnsanları söhbətə toplayın

Bu, müştərilərlə tez-tez əlaqə saxlamalı olan hər hansı bir iş üçün faydalı ola bilər. Məsələn, tədbir təşkilatçıları üçün bütün iştirakçıları bir söhbətə toplamaq rahatdır ki, onlar ünsiyyət qura və sual verə bilsinlər və məruzəçilərdən təqdimatlar və yoxlama siyahılarını ilk qəbul etsinlər.

 

Alış-veriş üçün ödəniş etməyi təklif edin

Sahibkar müstəqil olaraq ödənişin məbləği və ödənişin məqsədi daxil olmaqla xüsusi kod yarada bilər və alıcı yalnız QR kodunu skan edib ödənişi tamamlayacaq.

 

Məhsul haqqında məlumat

QR kodunda məhsulun tərkibini, istehsal tarixini, tətbiqi xüsusiyyətlərini şifrələyə bilərsiniz. Məsələn, McDonald’s burger və içkilərin tərkibini məhsulun qablaşdırmasında vurulmuş QR kodlarında yerləşdirir.

 

Sadiqlik proqramına qoşulun

QR kodu klikləməklə müştəri virtual loyallıq kartı əldə edə və bonuslar toplaya bilər. Bunu məsələn, Starbucks etdi. Şirkət istifadəçiləri alış-veriş zamanı ödəniş etmək və endirim ballarını toplamaq məqsədilə proqram yükləmək üçün linki olan kodu skan etməyə dəvət edib.

 

Satın almağa həvəsləndirir

Aydın fəaliyyətə çağırış satışları artırır. Belə ki, Nyu-York Moda Həftəsi zamanı L’Oreal taksilərə QR kodları yerləşdirdi ki, bu da sərnişinlərə Manhetten ətrafında səyahət zamanı kosmetika almağa kömək etdi.

 

İstifadəçiyə əlavə maraqlı məlumat verir

QR kodu məhsula əlavə dəyər verə bilər və müvafiq olaraq müştəridə müsbət emosiyalar oyada bilər. Məsələn, “Cosmopolitan” jurnalı öz saylarından birində məqalənin yanında QR kodu yerləşdirib və bu, sosial şəbəkədə pleylist və ya foto albomun yaranmasına səbəb olub. Çay istehsalçısı Curtis isə Yeni il ərəfəsində çay paketlərinin üzərinə QR kodu yerləşdirib.

 

Nubar Süleymanova




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir