geyim

Aktuallığını heç vaxt itirməyən dəb

Baxış sayı: 562

Mövsümün sonuna qədər aktuallığını itirməyəcək tendensiyalara investisiya qoymaq sərfəlidir. Onları müəyyən etmək olduqca sadədir: xoşbəxtlikdən, yeni kolleksiyalar mövsümün faktiki başlanmasından yarım il əvvəl göstərilir, buna görə də bütün gələcək tendensiyalar əvvəlcədən məlumdur. Bu və ya digər məhsulun dəbdə qalıcılığını müəyyən etmək də bir o qədər sadədir. Siz arxiv kolleksiyalara və məşhurların stillərinə nəzər sala, hətta öz qarderobunuza da göz ata bilərsiniz. Əgər mövsüm trendlərindən hər hansı göstərilən mənbələrdə tapılıbsa, bu, ümumiyyətlə bir tendensiya deyil, əbədi klassikadır. Qısa müddətə podiumlardan itsə də, onlar anti-trend olmayacaq. Bu, zamanın sınağına tab gətirən və tamaşaçını darıxdırmayan bir neçə məhsul ola bilər. Məsələn, nazik şaquli zolaqlı geyimlər.

“Gencaile.az” saytı “Publika.az”-a istinadən xəbər verir ki, şaquli zolaqlı geyimlər 2023-cü ildə yenidən dəbin zirvəsinə qayıdıb. Zolaqlı kostyumlar Viktoriya dövrünə aiddir. Əvvəlcə onlar bank işçilərinin uniforması idi: zolaqlar arasındakı boşluqların eni qarşınızdakı şəxsin hansı maliyyə qurumunda işlədiyini göstərməyə kömək etdi. Belə əhəmiyyətsiz bir nüans bank işçilərinə həmkarlarını və müəyyən rəqiblərini tanımağa imkan yaradırdı. Eyni texnikadan idmançılar da istifadə edirdi – məsələn, avarçəkənlər. Odur ki, lap əvvəldən zolaqlar həm biznesdə, həm də idmanda rəqabət ruhunun ifadəsi idi. 1920-ci illərdə şaquli zolaq okeanın o tayından keçdi, Amerika futbolçuları özlərinə zolaqlı forma seçməyə qərar verdilər. Ancaq müasir zolaqlı kostyumlar növbəti illərdə ortaya çıxdı və biz bunu Amerika qanqsterlərinə borcluyuq. Var-dövlətlə yanaşı, qaranlıq biznesin “böyük bossları” bahalı restoranlardan çıxmaq bilmirdi və bu səbəbdən də sürətlə kökəlməyə başlamışdılar. Bunu bütün mövcud vasitələrlə gizlətməyə çalışdılar ki, zolaqlı kostyumlar onların köməyinə gəldi. Kostyumların tünd rəngi ilə birlikdə zolaq ən sadə və ən təsirli yol idi.

“Saxta” iş adamlarının tərzi əsl sahibkarların da diqqətini çəkmişdi. Odur ki, tezliklə zolaqlı kostyumlar onların da qarderobuna daxil oldu və uzun illər ərzində nazik şaquli zolaqlı sərt tünd mavi kostyum korporativ mədəniyyətin, böyük pulun və demək olar ki, qeyri-məhdud gücün, başqa sözlə, şəxsiyyət kapitalizminin qeyri-rəsmi simvoluna çevrildi. Sonra feministlər oyuna girdilər. Biznes və siyasət dünyasına fəal şəkildə daxil olan qadınlar geyim də daxil olmaqla ənənəvi kişi vərdişlərini mənimsəmişdilər. Buna görə də, nazik yüngül zolaqlı kostyum parça əsl hit oldu və bu günə qədər də dəbdə qalmağa davam edir. Status-kvo payıza qədər dəyişməyəcək: “Saint Laurent”, “Courreges”, “Balenciaga”, “Dries Van Noten” və “Stella McCartney”nin payız-qış kolleksiyalarına əsasən, zolaq yenidən populyarlıq zirvəsindədir.




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir