Sevda Eliyeva

"Yeni Kişilik: Qadınlaşan ənənələr" - "QƏBUL OTAĞI"

Baxış sayı: 331

O qədər acınacaqlı vəziyyətdəyik ki… Bu gün sosial şəbəkələrdə söyüşlər, təhqirlər, bir sözlə qeyri-etik davranış sərgiləyənlər daha çox izlənilir. Bizim millətin bəzi nümayəndələrinə bu gün onlar daha maraqlıdır. Anormal xüsusiyyətləri normal kimi təbliğ edənlər, milli-mənəvi, mədəni dəyərlərimizi unutdurmağa, məhv etməyə çalışanlar, yeni nəslin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərənlər və onların şüurlarını zəhərləyənlər bu gün gündəmdədir. Görünən odur, Babək adlı Baboşa oxşamaq istəyənlər daha çoxdur. Nəinki Azərbaycanın tarix səhnəsinə öz adını qızıl hərflərlə yazdıran, Xürrəmilər hərəkatının başçısı Babəkə. Təsadüfi deyil ki, son illərdə kişilərin qadınlaşması, yəni ənənəvi gender rollarının dəyişməsi və kişilərin qadınlara aid hesab edilən davranış və xüsusiyyətləri qəbul etməsi, müasir cəmiyyətin müzakirə mövzularından birinə çevrilmişdir. Bu fenomen, sosial, mədəni və psixoloji amillərlə sıx bağlıdır.

 

Gender rolları və dəyişiklik

Ənənəvi gender rolları, kişilərin güclü, sərt və emosional cəhətdən dayanıqlı olması, qadınların isə daha zəif, şəfqətli və emosional olmasını tələb edir. Lakin müasir dövrdə bu normlar dəyişməkdədir. Kişilər, daha çox duyğusal ifadə etməyə, zəifliklərini qəbul etməyə və cəmiyyətin gözləntilərinə meydan oxumağa başlayırlar. Bu, kişilərin “qadınlaşması” fenomenini ortaya çıxarır.

 

Kişilərin duyğusal ifadəsi

Kişilərin qadınlaşması, onların duyğusal cəhətdən daha açıq olmaları ilə özünü göstərir. Bir çox kişi, öz duyğularını ifadə etməkdə və psixoloji yardım axtarmaqda daha cəsarətli olmağa başlayıb. Bu, yalnız fərdi inkişaf üçün deyil, həm də münasibətlərdə daha sağlam kommunikasiya qurmaq üçün əhəmiyyətlidir.

 

Moda və ictimai qəbul

Kişilərin qadınlaşması, moda sahəsində də özünü göstərir. Kişilərin qadınlara aid olan geyim tərzlərini mənimsəməsi, makiyaj istifadəsi və bənzər estetik yanaşmalar artmaqdadır. Bu, bir çox cəmiyyətin gözündə müsbət qarşılanmasa da, bəzi müasir mədəniyyətlərdə kişilərin bu cür ifadəsi qəbul edilməyə başlanıb.

 

Sosial media və gender normaları

Sosial media platformaları, kişilərin qadınlaşma prosesini sürətləndirir. Kişilər, cəmiyyətin gözləntilərinə qarşı çıxaraq, öz fərdiliklərini nümayiş etdirən məzmunlar yaradırlar. Bu, gender normlarının sual altına alınmasına və daha geniş bir qəbul mühitinin yaranmasına səbəb olur.

 

Cəmiyyətin reaksiyası

Kişilərin qadınlaşmasına cəmiyyətdəki reaksiyalar qarışıqdır. Bəzi insanlar bu dəyişiklikləri müsbət qəbul edərək, gender bərabərliyinin təşviqi kimi görürlər. Digərləri isə, ənənəvi rolların pozulması ilə bağlı narahatlıqlarını ifadə edirlər. Kişilərin daha “qadınsı” davranışlar sərgiləməsi, bəzən kişilərdəki psixoloji çətinliklərin artmasına da səbəb ola bilər.

Kişilərin qadınlaşması, müasir cəmiyyətin inkişafının bir parçasıdır. Gender normalarının dəyişməsi, insanları daha açıq, duyğusal və sağlam münasibətlər qurmağa təşviq edir. Lakin bu proses, cəmiyyətin qəbul etdiyi normlarla mübarizə aparmaq, eyni zamanda fərdi olaraq kişinin özünü tanıması üçün bir sınaqdır. Gender rollarının daha elastik olduğu bir dünyada, hər kəsin özünü ifadə etmə haqqına sahib olması vacibdir. Bu dəyişikliklərin müsbət nəticələrini görmək üçün isə, açıq fikirliliyi və anlayışı təşviq etmək lazımdır.

 

Sevda Əliyeva

Psixoloq, psixopedaqoq

“Vəhdət” Xeyriyyə Cəmiyyətinin üzvü




5 şərh ““Yeni Kişilik: Qadınlaşan ənənələr” – “QƏBUL OTAĞI”

  1. Valide Mehdiyeva

    Müəllif sosial mediadakı mənfi tendensiyalara da işarə edir. Kişilərin ‘qadınlaşması’ mövzusu, bir tərəfdən müsbət olsa da, bəzən sərhədləri aşaraq aqressiv davranışlara yol açır. Mədəniyyətimizdəki dəyərləri qorumaq da vacibdir. Balans tapmaq lazımdır.

    Cavabla
  2. Aqil Rəhinli

    Yadınızdadı, “Baboş” ləqəbli tiktoker tutulmuşdu. Bəzisi ona üzülürdü, bəzisi isə deyirdi “heç qapısı açılmasın”. İnsanları olduğu kimi qəbul etmək lazımdır.

    Cavabla
  3. Könül İsgəndərova

    Bir yazıda oxumuşdum – müəllif yazırdı ki, “Baboş” diqqət fahişəsidir, qayğı manyakıdır.
    Cəmiyyətin hiposentrik pozuntu halıdır… Valalh düz deyir

    Cavabla
  4. Aygün Ağayeva

    Baboş kimilərini birinci ataları “sındırıb”, anaları aşağılayıb, sonra məhəllə, məktəb, universitet, əsgərlik… Hə, əlbəttə, ola bilər ki, çəhrayı qəhrəmanlarımız, tutalım, əsgərlikdə olmayıb, fəqət inanın ki, o, travmanı məktəbdə alıb, yox, deyirsiniz, məktəb görməyib? Məhəllə ki görüb… Ya vəlvələdən ya zəlzələdən – bu çəhrayı qəhrəmanların çəhrayı travmaları var.

    Cavabla

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir