Əməkdar müəllim Asif Cahangirov da hesab edir ki, məktəblərdə qadın müəllimlərin kişilərdən çox olması şagirdlərimizin şəxsi keyfiyyətlərinin inkişafı, həmçinin psixoloji və pedaqoji baxımdan böyük bir problemdir: “Müəllim işləyən kişi və qadınların nisbəti tarazlığın xeyrinə dəyişdirilməlidir, balans olmalıdır. Bir çox ölkələrdə ümumtəhsil məktəblərində olmuşam və deyə bilərəm ki, ibtidai siniflər də daxil olmaqla bir çox kişi müəllim var. Qəsdən bu peşəni seçdilər. Sovet dövründə, xüsusən də kənd yerlərində kişi müəllimlər çox idi. İndi vəziyyət fərqlidir və bir çox kişilər üçün bu iş aşağı əmək haqqı və müəllim peşəsinin o qədər də nüfuzlu olmaması səbəbindən cəlbedici görünmür. Kişiləri bu cür işlərdən çəkindirən stereotiplər də var”.
“Bu vəziyyət ilk növbədə pedaqoji iş üçün maddi həvəsləndirmə yolu ilə dəyişdirilməlidir. Son 7-8 il ərzində müəllimlərin maaşları sistematik şəkildə artırılıb, lakin xidmət bazarının cari ehtiyaclarını ödədiyini söyləmək olmaz. Ölkə Prezidenti tərəfindən 2013-cü ildə təsdiq edilmiş təhsilin inkişafı üzrə dövlət strategiyasında müəllimlərin maddi motivasiyasının yaxşılaşdırılması, illik əmək haqqının adambaşına düşən ÜDM-ə nisbətinin tədricən 1,8-2 dəfə artırılması nəzərdə tutulmuşdu. Təbii ki, bacarıq və nəticələrə əsaslanan fərqləndirmə yolu ilə. İndi gənclərin düzgün motivasiyası yoxdur. Məsələn, Sinqapurda bir hüquq məzunu, müəllimlik məzunu olaraq işə müraciət edərkən onun yarısı qədər qazanır. Bu amil həmin ölkədə müəllimliyin nüfuzunu nümayiş etdirir”, – deyə Cahangirov vurğulayır.
Elya Belskaya












































































































































































