“Bu vəziyyət ilk növbədə pedaqoji iş üçün maddi həvəsləndirmə yolu ilə dəyişdirilməlidir. Son 7-8 il ərzində müəllimlərin maaşları sistematik şəkildə artırılıb, lakin xidmət bazarının cari ehtiyaclarını ödədiyini söyləmək olmaz. Ölkə Prezidenti tərəfindən 2013-cü ildə təsdiq edilmiş təhsilin inkişafı üzrə dövlət strategiyasında müəllimlərin maddi motivasiyasının yaxşılaşdırılması, illik əmək haqqının adambaşına düşən ÜDM-ə nisbətinin tədricən 1,8-2 dəfə artırılması nəzərdə tutulmuşdu. Təbii ki, bacarıq və nəticələrə əsaslanan fərqləndirmə yolu ilə. İndi gənclərin düzgün motivasiyası yoxdur. Məsələn, Sinqapurda bir hüquq məzunu, müəllimlik məzunu olaraq işə müraciət edərkən onun yarısı qədər qazanır. Bu amil həmin ölkədə müəllimliyin nüfuzunu nümayiş etdirir”, – deyə Cahangirov vurğulayır.
Elya Belskaya