market

Marketlərdə ən çox hansı hiylələrdən istifadə olunur?

Baxış sayı: 428

Marketlərdə müştəriləri cəlb etmək və daha çox alış-veriş etməyə təşviq etmək üçün bir sıra hiylələrdən istifadə olunur. Bu hiylələr, alış-veriş təcrübənizi manipulyasiya etmək və sizi daha çox xərcləməyə yönəltmək məqsədini güdür. Budur, marketlərdə ən çox rast gəlinən hiylələrdən bəziləri:

 

Məkan dizaynı və yerləşmə:

Ən çox satılan məhsulların göz önündə olması: Çoxlu müştəri cəlb edən məhsullar marketin gözə çarpan yerlərində, məsələn, girişdə və ya kassanın yaxınlığında yerləşir.

Əlçatanlıq və yerləşmə: Məhsulların yerləşməsi müştəriyə tez-tez baxması və əlçatan olması üçün düşünülür. Məsələn, əsas ehtiyac olan məhsullar (süd, çörək və s.) digər məhsulların içində yerləşdirilir ki, müştəri əlavə məhsullar da alsın.

 

Qiymət strategiyaları:

“Aldığınızda ikinci pulsuz” təklifləri: Xüsusi təkliflər və endirimlər müştəriləri daha çox məhsul almaya təşviq edir.

Qısa müddətli endirimlər: Təqdim olunan endirimlərin vaxt məhdudiyyəti müştəriləri tələsdirməyə və alış-veriş etməyə təşviq edir.

Psixoloji qiymətlər: Məsələn, 9.99 AZN əvəzinə 10 AZN yazmaq müştəriyə daha ucuz görünür.

 

İnteryer və vizual effektlər:

İşıqlandırma və rənglər: Şirkətlər məhsulları cazibədar etmək üçün xüsusi işıqlandırma və rəng kombinasiyalarından istifadə edir.

Arxa planda musiqi: Məhsulları müştərilərə daha cəlbedici etmək üçün fərqli tempdə musiqi istifadə olunur, bu da müştərilərin daha uzun müddət mağazada qalmasına səbəb olur.

 

Təklif və endirimlər:

Hədiyyələr və pulsuz nümunələr: Alış-verişə müştəriləri cəlb etmək üçün pulsuz nümunələr və hədiyyələr təqdim edilir.

Çarpaz satış: Müştəriləri digər məhsulları satın almağa təşviq etmək üçün uyğun məhsul tövsiyələri edilir.

 

Təhlükəsizlik və rəqəmsal hiylələr:

Vədlər və reklamlar: Marketlər müştərilərə böyük endirimlər və ya hədiyyələr vəd edən reklamlarla müştəriləri çəkir.

Və ya yalnız bir dəfə şans: Məhsulların “limited edition” və ya “yalnız bu həftə” kimi təqdim olunması müştəriləri alış-veriş etməyə təşviq edir.

 

Sosial təsir:

Məhsul yerlərində sınaq və nümayiş: Müştərilərin məhsulu sınaqdan keçirməyə imkan tanıyan yerlər yaradılır ki, bu da məhsul alımını təşviq edir.

“Populyar” və ya “trend” etiketləri: Məhsulun çox populyar olduğunu göstərən etiketlər müştəriləri alqışlayır.

 

Bu hiylələrin məqsədi müştəri davranışını yönləndirmək və alış-veriş təcrübəsini optimallaşdırmaqdır. Bu taktikalardan xəbərdar olmaq, alış-veriş edərkən daha düşünülmüş qərarlar verməyə kömək edə bilər.

 

Hazırladı: Fateh




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir