loqoped

Autizmli uşaqların tərbiyəsində və təhsilində pedaqoqun rolu

Baxış sayı: 902

Autizmli uşaqların tərbiyəsində və təhsilində pedaqoq əsas rol oynayır. O, təkcə pedaqoq deyil, həm də bu uşaqların tərbiyəçisi, dayağı, bələdçisidir. Autizmli uşaqlarla işləmək xüsusi yanaşma və bacarıq tələb edir və pedaqoq bu çağırışa hazır olmalıdır.

 

Autizmi başa düşmək

Pedaqoqlar üçün ilk və ən vacib addım autizmin xüsusiyyətlərini anlamaqdır. Pedaqoq bu pozğunluğun spesifik xüsusiyyətlərini, məsələn, məhdud maraqlar, ünsiyyət və sosial qarşılıqlı əlaqənin pozulması, stimullara qarşı yüksək həssaslıq və digərlərindən xəbərdar olmalıdır. Bu, pedaqoqa öz təlim və tərbiyə üsullarını hər bir uşağın ehtiyac və imkanlarına uyğunlaşdırmağa kömək edəcək.

 

Dəstəkləyici mühitin yaradılması

Pedaqoq autizmli uşaqların inkişafına və öyrənilməsinə kömək edəcək dəstəkləyici mühit yaratmalıdır. Bura strukturlaşdırılmış və proqnozlaşdırıla bilən iş rejiminin yaradılması, təhlükəsiz və sakit məkanın yaradılması, anlaşma və ünsiyyəti asanlaşdırmaq üçün vizual işarələrdən və dəstəklərdən istifadə daxildir.

Gunay Qehremanova

Fərdi yanaşma

Pedaqoq hər bir autizmli uşaqla işləyərkən fərdi yanaşmadan istifadə etməlidir. Bu, o deməkdir ki, müəllim hər bir uşağın fərdi tələbatını, maraq və qabiliyyətini nəzərə almalı, onun təlim-tərbiyə metodlarını buna uyğunlaşdırmalıdır. Fərdi yanaşma autizmli uşaqlara öyrənmə və inkişafda ən yaxşı nəticələr əldə etməyə kömək edir.

 

Valideynlərlə əməkdaşlıq

Pedaqoq autizmli uşaqların valideynləri ilə fəal əməkdaşlıq etməlidir. Valideynlər komandanın vacib üzvləridir və uşaqları haqqında dəyərli məlumat verə bilərlər. Pedaqoq valideynlərlə məlumat mübadiləsi aparmalı, onlara tərbiyə və təhsil məsələləri ilə bağlı məsləhətlər verməli, həmçinin onları uşağın təhsili və dəstəyi ilə bağlı qərarların qəbulu prosesinə cəlb etməlidir.

 

İnkişafın qiymətləndirilməsi və korreksiyası

Pedaqoq autizmli uşaqların inkişafını qiymətləndirməli və düzəltməlidir. Bu, uşağın tərəqqisini izləmək, onun bacarıq və ehtiyaclarını qiymətləndirmək, bu nəticələrə uyğun olaraq tədris və valideynlik üsullarını tənzimləməkdən ibarətdir. Autizmli uşaqlarla səmərəli işləmək üçün pedaqoqlar davamlı öyrənmə və inkişafa hazır olmalıdırlar. Autizmli uşaqların tərbiyə və təhsilində müəllimin rolu mürəkkəb və məsuliyyətlidir. Pedaqoq bu uşaqlara mentorluq etməyə, onları dəstəkləməyə və istiqamətləndirməyə, onların inkişaf etməsinə və potensiallarına çatmasına kömək etməyə hazır olmalıdır.

 

Günay Qəhrəmanova

Orvita Autizm Evinin pedaqoqu




3 şərh “Autizmli uşaqların tərbiyəsində və təhsilində pedaqoqun rolu

  1. Əsəd

    Autizm fenomeni daxilində asılılıq və bağlılığı daşıyan bir fenomendir. Bundan əlavə, valideynlərin də bu bağlılıq və asılılığı artırmağı yanlış olar. Uşaq gələcəkdə asılılığını davam etdirə biləcəyi bir şəxs tapa bilməyəcəyi üçün asılı həyat tərzində mümkün olduğu qədər erkən yaşda xilas olmaq, autistik uşaqların baxımından həyati bir önəmə sahibdir.

    Cavabla
  2. Nuridə

    Bu məsələdə pedaqoqun roluböyükdür, amma hər şeyi də mütəxəssisdən gözləmək olmaz. Valideynlər də əlini daşın altına qoymalı, birgə iş aparılmalıdır

    Cavabla
  3. Səmayə Ağazadə

    Gözəl Günay xanım, hər zamankı kimi işinin peşəkarıdır. Sizin kimi pedaqoqumuz olduğu üçün qürur duyuruq!

    Cavabla

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir