yeris

Hər gün nə qədər piyada gəzməliyik?

Baxış sayı: 428

İmmunitet sisteminizi, həzminizi və əhvalınızı eyni anda nə yaxşılaşdıra bilər? Mütəxəssislər bu sualın cavabının piyada gəzmək olduğunu bildirirlər.     Hipodinamiya (məhdud fiziki fəaliyyətlə bədən funksiyalarının pozulması) sağlamlığın düşmənidir. İl ərzində 3,2 milyondan çox insan bu xəstəliklə əlaqəli problemlərdən dünyasını dəyişir.

Gündəlik gəzintilərin ürək-damar sisteminin vəziyyətinə müsbət təsir etdiyi elmi şəkildə sübut edilmişdir. Gündə 30 dəqiqə gəzmək insult riskini təxminən 40% azalda bilər.

Qanın təxminən 70%-ni ürək, 30%-ni isə klapanları olan damarlar vurur. Gəzinti bu qapaqları gücləndirir. Qaçışdan fərqli olaraq, yerimək oynaqlarınıza mənfi təsir göstərmir. Bundan əlavə, bu fiziki fəaliyyət zamanı ürək döyüntülərinin sayı artmır.

Bu barədə Rusiya Elmlər Akademiyasının müxbir üzvü, professor, Sankt-Peterburq Biotənzimləmə və Gerontologiya İnstitutunun direktoru Vladimir Xavinson və tibb elmləri doktoru, professor, Ümumdünya Profilaktik, Bərpaedici və Yaşlanma Əleyhinə Tibb Şurasının baş katibi Svetlana Trofimova məlumat verib. Onlar gəzməyin müsbət təsirləri haqqında aşağıdakıları da xüsusi vurğulayıblar:

İmmunitet sistemi

Gəzinti immunitet sisteminin fəaliyyətinə çox müsbət təsir göstərir. Sübut edilmişdir ki, gündə 30-45 dəqiqə gəzən insanların soyuqdəymə ehtimalı təxminən 40% azdır. Təmiz havada qalmaq xəstənin vəziyyətini yaxşılaşdırır, immunitet sistemini gücləndirir, T-limfositlərin (viral hüceyrələri məhv edən ağ hüceyrələr) sayını artırır, antimikrob və virus əleyhinə reaksiyanı gücləndirir.

Həzm

Gəzinti həm də bağırsaq hərəkətliliyini aktivləşdirir, fermentlərin istehsalını yaxşılaşdırır və ümumiyyətlə həzmə faydalı təsir göstərir. Həkimlər yeməkdən sonra iki saatdan gec olmayaraq gəzintiyə çıxmağı məsləhət görürlər. Bu vəziyyətdə məhsullar və qidalar daha yaxşı mənimsəniləcəkdir. Yatmadan əvvəl 10-20 dəqiqə gəzmək son dərəcə faydalıdır. Rus və xarici alimlərin çoxsaylı araşdırmaları göstərib ki, yerimək metabolik proseslərə müsbət təsir göstərir – xüsusən də diabet xəstələrində şəkərin səviyyəsini azaltmağa kömək edir.

Əhval-ruhiyyə

Gəzinti də əhvalınıza müsbət təsir edir. 15 dəqiqəlik gəzintidən sonra stress hormonlarının sintezi pozulur, həzz hormonları artır. Bütün metabolik proseslərin aktivləşməsi də güclənir.

 

Nubar Süleymanova




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir