qara lobiya

Uzunömürlü olmaq üçün bunları yeyin

Baxış sayı: 375

Uzunömürlülük üzrə amerikalı tədqiqatçı Den Buettnerin fikrincə, hər gün qara lobya və qoz yemək ürək xəstəlikləri və şəkərli diabet riskini azaltmaqla ömrü uzada bilər.

Buettner izah edib ki, qara lobya və qoz “mavi zonalar” adlanan sakinlərin gündəlik pəhrizinin bir hissəsidir. Dünyanın bir neçə kiçik bölgəsi, yüzilliklərin orta göstəricisindən xeyli yüksək nisbətdə yaşayır.

Fındıq və qara lobya bağırsaqlarda və bütövlükdə bədəndə iltihabı azaltmağa kömək edən liflə zəngindir. Davamlı, aşağı intensivlikli iltihab bir çox xəstəlik, o cümlədən xərçəng üçün risk faktorudur. Bu qidalar zülalla da zəngindir, aclığı azaltmağa və həddindən artıq yeməyin qarşısını almağa kömək edir. Bu da piylənməyə və artıq çəkiyə gətirib çıxarır, diabetin inkişaf riskini artırır.

Tədqiqatçı qeyd edib ki, qoz digərləri arasında ürək-damar xəstəliklərinin inkişaf ehtimalını azaldan linoleik turşu və Omeqa-3 yağ turşularının yüksək tərkibi ilə zəngindir.

Buettner həmçinin 2004-cü ildə Yaponiya, İsveç və Yunanıstanın mavi zonalarında yaşayan çoxsaylı yaşlı insanlar arasında sorğu aparan araşdırmanın nəticələrinə istinad edib. Nəticələr göstərib ki, paxla tərkibli qida qəbul edənlər digərlərindən daha uzun yaşayırlar. Üstəlik, gündəlik istehlak edilən hər 20 qram lobya vaxtından əvvəl ölüm riskinin 7% azalmasına səbəb olur.

 

Cəmilə




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir