pehriz

Pəhriz saxlayanların diqqət etməli olduğu 5 nüans

Baxış sayı: 202

Diyeta saxlayanlar çox yaxşı bilirlər ki, hər həftənin 1-ci günü dieta saxlamaq günüdür. Bəziləri başlayıb sona qədər tamamlayır, ancaq bəziləri bir neçə gündən sonra yarıda saxlayır. Diyeta saxlayırsınızsa və pəhrizi yarımçıq dayandırmaq istəmirsinizsə, aşağıdakı  5 nüansa diqqət etməlisiniz.

1- Diyetanız 5 qrup (çörək, ət, süd-qatıq, meyvə -tərəvəz, şəkər-yağ) qidalardan ibarət olmalıdır ki, tarazlı arıqlaya biləsiniz.

2- Diyetada istifadə olunan qidaların miqdarı az olmalıdır. Məsəlçün, yağsız süd, yağsız qatıq, yağsız pendir kimi qidalar ömrümüzün sonuna qədər qəbul edə bilmərik. Yenidən normal qidalanmağa başladığınızda aradakı fərqi hesaplaya bilməsəniz əvvəlkindən daha çox çəki alacaqsınız.

3- Az kalorili və ya tək bir qidanı qəbul etmək maddələr mübadiləsini qıtlığa salmaqdan başqa bir faydası yoxdur. Belə dietalar ilə qısa müddətdə arıqlaya bilərsiniz, ancaq bu sizin sağlamlığınız üçün təhlükə yarada bilər. İtirdiyiniz çəkinini 2 qat almağa başlayarsınız.

4- Yeməyinizi yavaş-yavaş yeyin. Boşqabınızı hər zaman 4 hissəyə ayırı. İlk iki hissəni 15 dəqiqəyə yeyin. Qalan 2 hissəni tez-tez yesəniz belə toxluq hissi yaranacaq və yeməkdən imtina edəcəksiniz.

5- Bağırsaqlarınızın işləməsini sürətləndirmək üçün bitki çayları içməyin. Bu çaylar bağırsaq florasının pozğunluğuna səbəb olacaq və bir müddətdən sonra bu çayları içsəniz belə heç bir təsiri olmayacaq.




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir