Guler

Uşaqlarda valideyn aslılığıyla bağlı maraqlı nüanslar

Baxış sayı: 2. 250

Uşaqlarda valideyn aslılığı səbəbləri

Uşaq psixoloji problemlərinin ən birincisi uşağın valideynlərindən asılılığıdır. Uşaq valideynlərini razı salmağa çalışır və onların razılığını qazanacaq şəkildə davranır.

Böyüdükdə, insanın müstəqil xarakterinin inkişafı üçün zəruri olan asılılığı aradan qaldırmaq üçün bir mexanizm yaranır. Problemsiz, hakimiyyət devrilmədən belə bir proses baş verə bilməz və hər bir valideyn incikliklə üzləşir ki, bu necə ola bilərdi, bu qədər iş görülüb və məlum olur ki, bütün bunları öz sevimli övladı qiymətləndirmir. Ancaq bu, aradan qaldırılmalı olan təbii bir prosesdir.

Bu mərhələ uğurla başa çatarsa, uşaqlar və valideynlər arasında emosional ayrılıq yaranır. Əgər bu emosianal ayrılıq baş tutmazsa, uşaqlarda valideyn aslılığı yaranır.

 

Valideynlərdən həddindən artıq asılılığın nəticələri

Əgər insan valideyn ailəsində ayrılıq yaşamamışsa və o, valideynlərindən, onların fikir və duyğularından asılı qalmışdırsa, o, yeni ailəsində israrla asılılıqdan qurtulmağa çalışacaqdır. Bəzən belə insanlar sadəcə öz ailələrini yarada bilmirlər, çünki onlar valideyn ailəsində çox mühüm rol oynayırlar və özləri üçün nə vaxt, nə də enerji var.

Əgər insan anası və atası üçün “çox itaətkar uşaq” rolunu oynayıbsa, o zaman öz ailəsini qurmaq istəyərkən belə, valideynlərinin gələcək həyat yoldaşına ünvanladığı bir neqativ ifadəsi kifayətdir ki, həmin şəxs bütün fikrini desin. həyat “anam mənə belə dedi…”. Və təbii ki, bu ailədə normal, mehriban münasibətlər inkişaf etməyəcək, çünki o, həmişə valideynlərinin sözlərinin sübutunu axtaracaq və onlar olmasa da, süni şəkildə valideynlərinin sözlərinin olacağı vəziyyətlər yaradacaq. təsdiqləndi.

 

Ayrılıq prosesi neçə yaşda başlamalıdır?

Psixologiyada valideynlərlə yetkin uşaqların ayrılması prosesi ayrılıq adlanır. Bu proses doğulduğu andan başlayır. Kiçik uşaqlarla çox sıxıntı var. Uşaq üçün məsuliyyət və onu izləməmək qorxusu narahatlığa səbəb olur. Bunun öhdəsindən gəlmək üçün ana uşağı məhdudlaşdırmağa çalışır: ora getmə, qarışma, götürmə. Uşaq mesaj alır: “Dünya təhlükəlidir, sən ananın yanında ol”.

Uşaq dünyanı və onun quruluşunu öyrənmək əvəzinə anasının arxasında gizlənir və o, bu yolla daha sakitləşir.  təbii prosesi məhduddur.

“İstəsəniz də, istəməsəniz də, 2-3 yaşlı uşaq tək yatmağı öyrənməlidir. Nə vaxtsa uşaq öz başına edə biləcəyi işlərdə kömək istəməyə başlaya bilər: geyinin, oyuncaqları qoyun və s. Bu vəziyyətdə, uşağı müstəqil hərəkət etməyə təşviq etməli və yalnız ekstremal hallarda kömək etməlisiniz .

Yeniyetməlik bizi cəmiyyətdəki varlığımızı genişləndirməyə məcbur edir.Zəif müstəqillik bacarıqları məktəbdəki çətinliklərdə özünü göstərir. Valideynlərin ev tapşırıqlarında fəal köməyi və ümumi nəzarət uşağa proses üçün məsuliyyət hiss etməyə imkan vermir.

O, oxumaqla o qədər də məşğul deyil, yaxşı nəticələrlə valideynlərini sevindirməyə və ya pis qiymət aldıqda özünü onların qəzəbindən qorumağa çalışır.

Uşaq psixoloqları uşaq üçün məsuliyyət daşıdığı yer müəyyənləşdirməyi məsləhət görürlər. Heç olmasa özünü təmizləməli olduğu bir oyun guşəsi. Və uşaq nə qədər böyükdürsə, bir o qədər çox məsuliyyət sahələri olmalıdır.

 

Uşaqlarda valideyn aslılığının olmaması üçün nə etməli?

Bəzən valideynlər uşağı vaxtında özlərindən “qoparmadıqlarını” çox gec başa düşürlər ” və burada tamamilə asılı bir yeniyetmə var. Nə etməli? Hərəkətlərin alqoritmi kiçik uşaqlar üçün olduğu kimidir. Uşaqlar üçün bir məsuliyyət sahəsi ayırmaq və uşağın öhdəsindən gələ biləcəyi tapşırıqlar vermək lazımdır. Uşaq ilk təcrübəsini aldıqda, ona heç bir laqeydlik verməyin, o, bacarığı tək başına möhkəmləndirsin. Valideynlər davranışlarını diqqətlə izləməlidirlər. Axı, analar və atalar tez-tez uşağın fikrini gözdən salırlar, çünki özlərini daha nüfuzlu hesab edirlər. Budur bir nümunə: uşaq özü üçün paltar seçdi, lakin valideynləri onun seçimini bəyənmədi. Əgər əsaslandırılıbsa, fikrinizi bildirə bilərsiniz, amma bunu məcbur etməməlisiniz ” .

Yeniyetməlik yaşına çatmış uşaq artıq ailə üçün vacib olan problemlərin həllində iştirak edə bilər. Valideynlər bunu yadda saxlamalıdırlar.Uşağın fikrinin vacib olduğunu təqlid etmək deyil, həqiqətən bir qızın və ya oğlun məsləhətinin hərəkət üçün bir bələdçi olduğunu göstərmək vacibdir. Yeniyetmənizə qərarların yalnız ondan asılı olacağı sadə tapşırıqlar verin.

Nənə üçün hədiyyə almaq, otaq üçün divar kağızı seçmək, ailə tətili üçün yer təklif etmək – bütün bunları bir yeniyetmə edə bilər. Qərar vermək yeniyetməniz üçün asan deyilsə, təslim olmayın. Bütün ailənin gözlədiyini xatırladın, ancaq verdiyiniz suallara hazır cavablarla uşağınızı əyləndirməyin.

Bir psixoloqun nəzarəti altında işləmək ən yaxşısıdır,çünki özünüzü kənardan qiymətləndirmək çox çətindir. Görüşlərdə tez-tez valideynlərdən soruşuram: “Uşağınızın necə insan olmasını istəyirsiniz?”. Demək olar ki, hər kəs müstəqil və uğurlu olduğunu deyir. Sonra belə bir sual verirəm: “Bu gün nə edirsən ki, bir neçə ildən sonra bu şəkil gerçəkləşsin?” Bu valideynlər üçün çox yaxşı güzgüdür. Ana və ya ata özlərinə və bir mütəxəssisə qarşı dürüst olmağa çalışsalar, düzgün nəticə çıxaracaqlar .

Uşaqların valideynlərinə bağlanması, ailədə isti və etibarlı münasibətlərin qurulduğu normal bir hadisədir, lakin hər şey orta səviyyədə olmalıdır və uşağın ana və atadan həddindən artıq asılılığı onu həyata asılı və hazırlıqsız edir. körpə üçün onun ərazisinin sərhədlərini aydın şəkildə müəyyən etmək və onu müstəqillik nümayiş etdirməyə təşviq etmək çox vacibdir.

 

Psixoloq-pedaqoq Gülər Cəfərova




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir